58338
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didacticts, Practice ; 187)
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.
Status dostępności:
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Strefa uwag:
Dod. s. tyt.: Lexicon of Management and Marketing in Library Science
Uwaga ogólna
Druk dwuszpaltowy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy hasłach.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja współfinansowana przez Uniwersytet Gdański.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej