58338
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didacticts, Practice ; 187)
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.
Availability:
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 02 (1 egz.)
Notes:
Dod. s. tyt.: Lexicon of Management and Marketing in Library Science
General note
Druk dwuszpaltowy.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy hasłach.
Funding information note
Publikacja współfinansowana przez Uniwersytet Gdański.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again