Sorting
Source
Katalog biblioteki
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Status
available
(1)
Branch
Czytelnia
(1)
Author
Jaskowska Bożena
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekarstwo)
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Bibliotekoznawstwo
(1)
Marketing
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Encyklopedia
(1)
Domain
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didacticts, Practice ; 187)
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 02 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again